Opera Diabolica

Megálmodtad a jövőt, vagy egy szellem jeges szorítására ébredtél? Esetleg túl jól sikerült a démonidézés a haverokkal, vagy elraboltak az 'ufók'? Írd meg a történetedet. Lehet ijesztő, tanulságos, elgondolkodtató vagy csak szórakoztató, a lényeg hogy legyen ’természetfeletti’, ’megmagyarázhatatlan’, misztikus vagy spirituális.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

Találkozás az őrangyalommal...

Nayah 2009.03.30. 21:49

Késő este volt. Ültem a szobában, és arra gondoltam, kihez fordulhatnék segítségért... olyan lelkiállapotban voltam, ami már a mélyebb szintnél is mélyebb.. üres volt az egész lelkem, és féltem. Féltem, hogy egyedül vagyok, féltem hogy itt ragadok ebben a tudatállapotban...

Eszembe jutottak a régi emlékek, a sok fájó és boldog pillanat, amit átéltem eddigi életem során.. és ekkor jött egy intuíció... éreztem magam körül egy embert aki nem volt más,  mint a nagyapám. Már régebben is éreztem a jelenlétét, de az egom nem bírta elfogadni, és meg akartam bizonyosodni, hogy Ő az, vagy csak a képzeletem játszik velem... Erősen koncentrálva, a könnyeimmel küzdve szólítgattam Őt.. akartam látni és érezni, hogy valaki van mellettem. Percek teltek el ebben a tudatállapotban és egyre rosszabbul voltam fizikailag is.
Könyörögtem az égiek felé, hogy segítsenek, és ekkor egy sovány arcú, idős ember arca homályosodott ki a sötétben, ezüst szinben láttam Őt. A kezem az ágy szélénél volt, és azt éreztem, hogy melegszik, majd egyre világosabb volt hogy nagypapám az, aki megjelent előttem. Ott ült és nézett rám, éreztem, hogy azt mondja nincs semmi baj, nyugodjak meg és segíteni fog... Én továbbra is erősen néztem a szemeibe, és éreztem, hogy energiával tölt fel..majd elillant, mintha álmodtam volna. De most már tudom, hogy ez nem álom volt...

Faithne

Címkék: félelem szellem intuíció

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://operadiabolica.blog.hu/api/trackback/id/tr181036280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása