Opera Diabolica

Megálmodtad a jövőt, vagy egy szellem jeges szorítására ébredtél? Esetleg túl jól sikerült a démonidézés a haverokkal, vagy elraboltak az 'ufók'? Írd meg a történetedet. Lehet ijesztő, tanulságos, elgondolkodtató vagy csak szórakoztató, a lényeg hogy legyen ’természetfeletti’, ’megmagyarázhatatlan’, misztikus vagy spirituális.

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

Szürkék

Nayah 2009.03.30. 18:43

Az alábbi történet egy álommal kezdődik, amiben egy barátnőm lakásában voltam. A lány nem konkrét, általam ismert személy volt, leginkább régi ismerősökből, osztálytársakból "összegyúrt" valaki. A lakása egy nagyon magas épület legfelső szintjén volt.
Az egyik szobában ültünk, én pont szemben egy hatalmas ablakkal, amin kiláttam az égre. Miközben beszélgettünk azt láttam, hogy az ablak bal felső sarkánál látszó fénygömb (amire akkor azt hittem, hogy a Hold), elkezd zuhanni az égen az ablak jobb lenti sarka felé. Közben meghallottuk, hogy az utcán kiabálnak az emberek. Odamentünk az ablakhoz, amikor is kiderült, hogy a Hold sokkal nagyobb, mint a zuhanó 'tárgy', és ott van ahol lennie kell. Ekkorra az a valami megállt a levegőben, majd felfelé emelkedett, végül elindult a mi ablakunk felé. Ekkor már tudtam, hogy egy ufo az, és hogy a benne lévők hozzám jöttek (álmomban azt mondtam a barátnőmnek, hogy na végre, meghozták a pénzemet :) ).
A jármű (kicsit lapított gömb, körben ablakokkal) lassan odaért az ablakhoz, nagyon közel, kb. 2-3 méterre lebegett tőlünk, amikor hirtelen felébredtem.

Ahogy kinyitottam a szemem, egy kis szürke alak állt az ágyon (illetve talán a padlón, mert éppen egy szivacságyon feküdtem, közel a padlóhoz), és nézett le rám. Elég alacsony volt, kb. 100-120 cm lehetett, szürke bőrű, nagy sötét szemekkel, enyhén áttetsző, de nem teljesen anyagtalan. Nem volt fenyegető, igazából még érdeklődő sem, emberi fogalmakkal leginkább "semmilyen", érzelmek nélküli, mégis úgy tűnt, hogy engem figyel. Nem néztem körül, de úgy éreztem, a szoba másik végében vannak még néhányan.

Bár semmi bajom velük, ez így ébredés után kicsit hirtelen volt, nem tudtam tudatosan reagálni, csak odanyúltam a villanykapcsolóhoz. Amikor felkapcsoltam a lámpát, a lények eltűntek, de úgy éreztem, ott vannak, csak nem látom őket.

Van olyan, hogy valaki álmában felébred, azután megint, 'igazából' is felébred, de ez esetben nem ez történt, mert az első felébredésem utánit több nem követte. Felkapcsoltam a lámpát, felültem, felkeltem, és már nem feküdtem vissza.

A pénzemet egyébként azóta sem hozták. :D

Nayah 

Címkék: ufo álom pénz alien hold űrhajó szürkék nayah

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://operadiabolica.blog.hu/api/trackback/id/tr531035743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása